Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A sorozatgyilkosok blogja

KillerGoth

KillerGoth

Melegek, akik mártírokká váltak

2016. október 15. - Jack Hate

Oldalunkon már többször is írtunk LMBT gyilkosokról, illetve melegpárokról is, akik öltek. Ám most, hogy igazságot tegyünk, sorra vesszük néhány LMBT személy történetét, akiknek az irányultságuk okozta a halálukat.

Harvey Milk

keyart.jpg

A san franciscói Harvey Milk tanárnak tanult, de idővel részt vett a város politikai életében. Többször indult a választásokon, és megválasztották képviselőnek. Vállalta a homoszexualitását, és küzdött a melegjogokért. Sikereket ért el a meleg rendőrök és tanárok diszkriminációja elleni harcban. Ám ez nem tetszett az egyik sikertelen munkatársának, Daniel James White-nak. A férfi 1978. november 27-én kezdett lövöldözni a san franciscói városházán, és megölte a 48 éves milket, valamint a város polgármesterét, George Mosconét is. Az elkövetőt azonnal letartóztatták, de hihetetlen módon megúszta hét év nyolc hónap börtönbüntetéssel. Másfél évvel a szabadulása után öngyilkos lett.

Bobby Griffith

bobby-19.png

A 20 éves Bobby Griffith egy nagyon keresztény anya, Mary fia volt. Az asszony nem tudta elfogadni fia homoszexualitását, és minden módszert kipróbált (pl. pszichiátria, prédikációk), hogy "kigyógyítsa" Bobby-t. A fiúnak állandó lelkifurdalása volt érzései miatt, ezért az oregoni Portlandbe ment, ahol leugrott egy hídról és meghalt. Mary összeomlott a fia öngyilkosságától, és magát okolta a történtekért. Ennek hatására megváltoztak homofób nézetei, belépett a PFLAGbe (melegek szüleinek és ismerőseinek csoportja Amerikaban), és a melegjogok egyik fő szószólója lett. Már beszédet tartott a Kongresszus előtt is, és film készült a történetéről Imák Bobbyért címmel.

Brandon Teena

mtm0odg0mzeymjkzmta5nzmw.jpg

Brandon Teena egy amerikai lány volt, aki féfinak érezte magát. Annyira vakmerő volt, hogy férfinak adta ki magát és viszonyt kezdett egy Lana Tisdel nevű lánnyal. 1993-ban azonban két férfi, John Lotter és Marvin Thomas Nissen felfedezték Teena valódi nemi idenditását. Több sem kellett nekik, és megerőszakolták a nőt. Az áldozat szólt a rendőrségnek, de a Falls City-i seriffet, Charles B. Lauxot nem érdekelte az ügy. Az erőszaktevők rájöttek arra, hogy Brandon "köpött", ezért 1993. december 31-én lelőtték őt, valamint a szállásadóját, Lisa Lambertet és Teena barátját, a 19 éves mozgássérült és fekete Phillip DeVine-t. Brandon Teena 21 éves volt. A gyilkosokat azonban még aznap letartóztatták. Nssen a bűntársa ellen vallott, így életfogytiglanit kapott. Lottert halálra ítélték, és jelenleg is kivégzésére vár.

Matthew Shepard

moroccomatt1-620x409.jpg

A 21 éves Matthew Shepardöt mindenki szerette az ismerősei között. A Wyomingi Egyetemen politológiát tanult és még két színtársulatban is játszott. Nyíltan vállalta a homoszexualitását, ami azonban nem tetszett két évfolyamtársának, Aaron McKinney-nek és Russel Hendersonnak. A két homofób férfi 1998. október 6-áról 7-ére virradó éjszaka egy bárban találta a célszemélyt, akinek megígérték, hogy hazaviszik. Ehelyett azonban egy elhagyatott tanyára vitték, ahol leszaggatták a pólóját, egy kerítéshez kötözték és pisztolycsővel agyonverték. Sokáig kínozták a fiút, majd otthagyták kikötözve. Másnap egy futó talált rá Matthew-ra, aki akkor még élt, de október 12-én a kórházban meghalt. Az elkövetőket közben gyorsan elfogták. Henderson vádalkut kötött a kétszeres életfogytiglani börtönért cserébe. Matthew szüleinek közbenjárára McKinney sem kapott halálbüntetést, de ő sem szabadulhat a börtönből élve.

Gwen Araujo

gwen_araujo-via_sfgate.jpg

Az 1985-ös születésű Edward Araujo már gyermekkora óta nőnek érezte magát. Kamaszkorában már nőként öltözött és élt, a családja pedig 15 éves korára elfogadta. A nevét Gwen Amber Rose Araujo-ra változtatta, sé belekezdett egy hormonterápiába. 9 hónapig együtt is járt egy fiatal férfival, aki nem tudta, hogy a barátnője férfi. Amikor rájött, szakított vele. Gwen alkoholba és bulikba fojtotta bánatát. Így ismerkedett meg négy fiúval (Jason Cazares, Michael Magidson, José Merél és Jaron Nabors), akik közül Magidsonnal orálisan, Meréllel pedig análisan közösült. Ám a fiúk gyanút fogtak, és erőszakkal derítettek fényt Gwen férfiségére. A négy férfi 2002. október 4-én megtámadta a lányt. Öt órán át verték, majd megfojtották, és elásták egy mező közebén. Az elkövetők mind 6 év és 15 év közötti börtönbüntetést kaptak. Gwen anyja, Sylvia Guerrero mindmáig harcol a transznemű emberek jogaiért.

Mahmoud Asgari és Ayaz Marhoniz

asgari_marhoni_5.jpg

A két iráni tizenéves, Mahmoud Asgari és Ayaz Marhoniz homoszexuális kapcsolatban élt. Iránban azonban a sária törvényei ualkodnak, amely messzeföldön is hírhedt a szigoráról. A szabályok értelmében bárki, aki homoszexuális kapcsolatot létesít valakivel, annak hurkot kötnek a nyakára, daruval felhúzzák és lassan megfojtják. A közvéleményt felháborította, amikor 2005-ben a két fiút is halálbüntetésre ítélték. Bár külföldön rengetegen tiltakoztak, a kivégzésüket hamarosan végrehajtották.

Angie Zabata

hqdefault_4.jpg

Justin David Zabata 1989-ben született. Volt egy meleg bátyja és három lánytestvére. Már gyermekkora óta nőies volt és vonzódott a fiúkhoz. Ez később tovább erősödött, és 16 éves korától már az egész életét nőként élte. 18 évesen találkozott a 31 éves Allen Andradéval, akivel szexuális kapcsolatba került. 2008. július 17-én a férfi rájött, hogy szeretője férfi, ezért agyon verte. A férfi nem volt profi elkövető, mivel nem sokkal később már le is tartóztatták. Bár a gyilkosság helyszínén, Coloradóban érvényben van a halálbüntetés, Andrade megúszta 60 év börtönnel.

Billy Lucas

billy-lucas-0910.jpg

A 15 éves Billy Lucast rengeteget bántalmazták az iskolatársai, mert homoszexuálisnak hitték. Bár a fiú sosem vallotta magát melegnek, a fiút rendkívül elkeserítették a gúnyolódások, és 2010. szeptember 9-én felakasztotta magát a nagyanyja házában. Ráadásul többen is követtek el öngyilkosságot abban az időben Amerikában, köztük Raymond Chase, Tyler Clementi, Ryan Halligan, Asher Brown és Seth Walsh. Ennek hatására Dan Savage újságíró és vőlegénye, Terry Miller elindították a híres programjukat, a Lesz ez jobb is! projektet, mely meg akarja védeni a meleg, illetve melegnek hitt kamaszokat az öngyilkosságtól.

Zachary Dutro-Boggess

zachary-dutro.jpg

A kis Zachary az oregoni Jessica Dutro fia volt. A nő nem volt az anyaság mintaképe és utálta a melegeket. Fiúja, Brian Canady mindenben támogatta. Jessica úgy gondolta, hogy a mindössze négy éves kisfia meleg, és ő nem akarta felnevelni. A 24 éves, dühös nő a pasija segítségével 2012. augusztus 14-én halálra vaerte Zachary-t. Az elkövetőket letartóztatták, és az anyát elsőrendű vádlottként kezelték. Canady-t 12 év börtönre ítélték, míg Jessica életfogytiglanit kapott, és csak 25 év után kérheti a feltételes szabadlábra helyezését.

Julhas Mannan 

xulhaz-mannan.jpg

Bangladesben mind a mai napig büntetik a homoszexualitást (pénzbírság-10 év). Az 1976-os születésű Julhas Mannan azonban fellépett az LMBT fiatalok ügyéért. Tevékenységét sokan támogatták, ám mégtöbben - főleg Bangladesben - megutálták. Rengeteg életveszélyes fenyegetést kapott, és ezek egy idő után valóra váltak. 2016. április 25-én Dakkában halálra szurkálták. Egy hat féfiból álló banda végzett vele, azt azonban még vizsgálják, hogy volt e közük az Iszlám Államhoz. Az ítéletekről jelenleg nem áll módunkban információt szolgáltatni.

A bejegyzés trackback címe:

https://killergoth.blog.hu/api/trackback/id/tr8811810411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tisztességes Természettudomány 2016.10.17. 00:39:04

Mártír???
Konkrétan melyiket ölte meg az ellenséges hatalom?

Jakab.gipsz 2016.10.17. 00:40:43

Sajnos túlkapások a boszorkány üldözés idejében is előfordultak.

fbal02 2016.10.17. 01:17:17

Borzalmas dolgok ezek. A legutolsóra reflektálva, hogyan lehet egyáltalán egy 4 éves kisgyereket bántani, nemhogy agyonverni.

swfla 2016.10.17. 02:32:49

@Tisztességes Természettudomány: csak a statisztika kedveert, ird mar be, hogy hany eves vagy

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.17. 06:00:27

Mindig sajnálatos egy ember halála, de itt azonban azt látjuk: célzatos provokációk történtek a homoklobbi részéről.

A társadalom nehezen tűri, hogy egy ellenséges törpe kisebbség fel akarj borítani máködését...

Eleve mióta baj a homofbia? A homofóbiaz azt jelenteni: ellenzem abetegséget és támogatom az egészséget.

mildi 2016.10.17. 07:16:18

@bircaman maxval szerkesztő: takarodj már a picsába! nem igaz, hogy mindenhol a csökött, középkori, ostoba szarságaidba szalad az ember.

mildi 2016.10.17. 07:17:31

a fiúk nem sírnak címmel brandon teenaról film is készült.

BluE 2016.10.17. 07:25:30

Mi az a LMBT? Az egész cikk összedobott és szenzációhajhász, amellett persze, hogy szomorú.

Hypo100 2016.10.17. 07:33:22

Nem vagyok egy nyelvtannáci, de azért ez sok volt. Ha a blogger még átolvasni is lusta akkor legalább egy helyesírás ellenőrző programot kellene használni. Egy-két elütést még nem tennék szóvá, de azért a milk,
keresztéyn, érzsei, csoprtja, Amerikaban, Nssen stb. jóval több annál mint ami még elmegy. Ez így rendkívül igénytelen és trehány.

gigabursch 2016.10.17. 07:54:29

@BluE:
LMBT => Lesznek Még Buzik Tömegsírban.
(nem saját találmány, valamelyik buziparádé kommentjei közt olvastam)

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.10.17. 08:03:57

Mi az az lmbt, mitől mártírok, mitől melegek,

Az utolsó meg borzalmas

Izo 2016.10.17. 08:21:36

@bircaman maxval szerkesztő: Hidd el, jobb az úgy, hogy nem lőjük le, akinek nem tetszik a pofája. Különben véletlenül te is sorra kerülhetnél.

Izo 2016.10.17. 08:24:58

Talán a leghíresebb áldozat, Alan Turing kimaradt.

Izo 2016.10.17. 08:33:37

@bircaman maxval szerkesztő: A fóbiával kapcsolatban sincs igazad. A fóbia beteges, az indokoltnál sokkal nagyobb félelmet jelent. Pl. ha valaki tart a pókoktól, az teljesen normális, hiszen potenciálisan halálos a csípése egyes fajoknak, de ha már a tévében látva rosszul lesz tőle, az betegség. Azt hiszem az, hogy a halálos áldozatok kapcsán is képes vagy ilyen otromba megjegyzést tenni, kimeríti az "indokoltnál nagyobb" mértéket.

Árkászati Hadimérnökség 2016.10.17. 08:34:18

Pim Fortuyn, Theo Van Gogh - utóbbit megkéselték, lelőtték, elvágták a nyakát, aztán a marokkói származású holland állampolgár muszlim arab a késével a holttestébe tűzte az üzenetét is.

$pi$ 2016.10.17. 08:35:04

@bircaman maxval szerkesztő: Úgy beszélsz a "normalitásról" mintha te normális lennél. :D

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.17. 08:35:12

@Izo:

Nem kell senkit lelőni annak jellege miatt.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.17. 08:37:28

@Izo:

Így igaz. Viszont a "homofóbia" szó nem fóbia. A homoklobbi szerint ez GYŰLÖLET, a keresztények szerint meg ELUTASÍTÁS. Azaz a szó jelentése már nem azonos etimológiájával. Mint ahogy az "antiszemita" is zsidóellenest jekent, s nem álatlában minden szemita elutasítását.

2016.10.17. 08:57:20

Szörnyű! A homofóbia leggyakoribb oka a tudattalanul elfojtott homoszexualitás. Az ilyen emberek annyira kiszorítják a tudatukból a homoszexualitásukat, hogy ne is tudnak róla. Mindenhol, mindenkor, mindenkinek fogcsikorgatva bizonygatják, hogy ők mennyire, de mennyire heterok, mániákusan keresik az olyan foglalkozásokat, hobbikat stb. amikről azt gondolják, hogy nagyon férfias (férfiak esetében). Pl. katonák lesznek, állandóan kényszeresen játszák a macsó nőcsábászt. Belül tudattalanul mélységesen gyűlölik melegségüket, ezért ezt kiprojektálják és kívül gyűlölik a melegeket.
Annyira meg akarnak felelni a társadalmi elvárásoknak, hogy sokuknak feleségük, sőt gyerekük is lesz, csak mindig megmarad náluk egy megmagyarázhatatlan, irracionális gyűlölet a homoszexuálisokkal szemben.
Mások akiknél ez tudatos és nem vállalják, azok megpróbálják elnyomni, elmennek pl. papnak, mert azt hiszik, hogy ott majd ez nem kerül elő. Sajnos ott ez aberrációkban tör elő.
Igazából a homofóbia teljesen irracionális. Hiszen nekem mint hetero férfinak pont az az érdekem, hogy rajtam kívül minden más férfi meleg legyen, mert akkor nincs konkurencia.
Jól mutatja ezt be az Amerikai szépség című film, amiben a látens meleg csávó tengerésztiszt, játsza a rideg macsót, de aztán mégis kitör belőle és képes inkább megölni a szomszédját, csak azért, hogy ez ne derüljön ki.

$pi$ 2016.10.17. 09:07:41

@ébrenjáró: "Szörnyű! A homofóbia leggyakoribb oka a tudattalanul elfojtott homoszexualitás."

Erre semmiféle tudományos bizonyíték nincs. Pont annyi okod van ebben hinni mint Bircának abban, hogy a homoszexualitás bűn vagy betegség, esetleg istennek nem tetsző dolog: semmi.

Yoss 2016.10.17. 09:54:30

@bircaman maxval szerkesztő: Te egy igazi, hamisítatlan, authentikus, agyalott, ostoba barom vagy. De már megszoktuk hogy folyton baromságot írsz, így kurvára leszarjuk.

Izo 2016.10.17. 10:26:45

@bircaman maxval szerkesztő: "Nem kell senkit lelőni annak jellege miatt."
Kivéve, ha provokál? Külső szemlélő számára úgy tűnhet, hogy a provokáció emlegetésével - valamilyen mértékben - felmentést adtál a gyilkosoknak.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.17. 10:31:26

@Izo:

Háborús helyzetben nem lehet nem ölni, de maximálisan kerülni kell a háborút. Oroszországban le van rendezve ez a kérdés maximálisan: a homoklobbi a homokbárok 4 fala között tehet, amit akar, de amint kint próbál provokálni, a hatóság intézkedik.

Hagrid 2016.10.17. 10:49:45

@bircaman maxval szerkesztő: Miért liberális az, aki nem homofób? Nem vagyok liberális és van rálátásom arra, hogy min megy keresztül egy homoszexuális. Nincs semmiféle homoklobbi, ezt te meg a munkaadód a cár találták ki. Igazából nektek édes mindegy Ukrajna meg a migránskérdés, a lényeg, hogy nem bírjátok elviselni, hogy itt Európában békén hagyjuk a melegeket és kész. Ha két férfi vagy nő kéz a kézben sétál, akkor az nem provokáció és pont.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.17. 10:54:43

@Hagrid:

Nem ezt mondtam.

Aki liberális, az anti-homofób.

De ennek fordítottja nem igaz. Azaz aki homofób, az lehet sok minden. A legtöbb homofób ideológiamentesen az, azaz csak szimplán undorodik. S lehet, hogy eközben éppen a liberális eszmékkel ért egyet minden másban,

Nincs homoklobbi? Azaz nem léteznek homokos érdekvédők? Nézz körül,,,

Elbírunk viselni bármit, mi NEM AKARJUK, hogy normálisnak minősüljön a homokos értékrend.

Hagrid 2016.10.17. 11:04:15

Kikerülted a felvetésem. Aki nem homofób, mint én az csak liberális lehet ezek szerint. Ez ferdítés. Mi az akkor, hogy anti-homofób? Miért állítod be a homofóbiát, azaz a homoszexualitás gyűlöletét normálisnak? Lehetek patrióta nagycsaládos apuka (vagyok), nem vonz a homoszexualitás, de az embereket elfogadom olyannak, amilyennek. A homoszexuális is lehet normális ember, lesz szerelmes, él párkapcsolatban, szerez szakmát, diplomát, adózik, politikai véleménye van és megöregszik, meghal akárcsak te vagy én.

"Homoklobbi" Erdekvédők vannak és a fenti blogbejegyzés alapján kellenek is...mert akad még bőven attrocitás, szemétkedés.

Nincs olyan, hogy homokos értékrend. Nekem is vannak barátaim, akik homoszexuálisok és örülnek, hogy szép családom van és sikeres vagyok. Nem kérik, hogy ide-vagy oda szavazzak vagy tüntessek. Én családos vagyok, ők homoszexuálisok és ez így van rendjén. Így volt rendjén az ókori Görögországban, Rómában és keletebbre az ókorban sok ezer éve már, így volt sok meleg szerzetes, apáca és nemes a középkorban egyedülálló, művészek és mérnökök, mesteremberek, öreglegények és vénlányok garmadája az elmúlt 300 évben. Mit kell most ettől ugrálni? Mintha új dologról lenne szó, pedig nyugton megfértünk eddig is.

Buchhalter 2016.10.17. 11:24:45

Bár nem komálom a melegeket,de embert ölni mert valaki meleg ugyan úgy elítélendő,mint bármilyen más inditatású gyilkosság.Gyerekgyilkos anyát meg simán halálra ítéltem volna.Csodálkozom,hogy a rabtársai nem verték halálra.

xyyyxyxyyxyxyyx 2016.10.17. 11:31:13

@bircaman maxval szerkesztő:
"A társadalom nehezen tűri, hogy egy ellenséges törpe kisebbség fel akarj borítani máködését..."

Furcsa, hogy nem érzed át egy kisebbség problémáit, lévén hogy te mint közismert hülye kisebbségben vagy a normális emberekkel szemben. Érdekes lenne kipróbálni, hogy ha minden eszement posztod után valaki jól szájba verne, akkor vajon azt gondolnád, "úgy kell nekem, minek provokáltam őket"?

.., 2016.10.17. 12:11:02

@$pi$: Tévedés, több kutatás / kísérlet is megerősíti, hogy a leginkább homofóbok jó része rejtett homoszexuális - pont ezzel próbál kompenzálni, nehogy kiderüljön... Pl.: www.psychologytoday.com/blog/the-big-questions/201106/homophobic-men-most-aroused-gay-male-porn

mojoking77 2016.10.17. 12:24:55

@mildi: Hagyd,a srac fizetett bertroll, az adolga, hogy azindexen feltuno blogokban fenntartsa a hozzaszolasok szamat. A jobbblogokbol siman ki lehet szurni a "hozzaszolasait"

Neo07 2016.10.17. 12:26:45

@bircaman maxval szerkesztő: Ne nagyon hangoztasd a homofóbiádat, mert kutatások kimutatták, hogy az ilyen fóbiák (érthetetlenül beteges félelem) mögött nagyon sok esetben tudat alatt elfojtott vágyak állnak a háttérben... (Tudod, nem tud beteljesülni, ezért aztán ez dühbe és félelembe csap át.)

"Ellenséges törpe kisebbség"? Ekkora butaságot régen olvastam... Igen, te lehet, hogy ellenséges vagy, de ők nem. Egyszerűen csak szabadon akarnak élni.

Fogadj meg egy tanácsot: élni és élni hagyni.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.17. 12:29:14

@Neo07:

Igen, a homoklobbista kutatások szerint ez így van, de ki veszi ezt komolyan?

DoctorMorreau 2016.10.17. 12:38:42

Az utolsó kettőt nem kellett volna a listára tenni, annak nem sok köze van a homoszexualitáshoz, inkább egyszerűen elmebetegek voltak az elkövetők.

Sajnálom ezeket az embereket, tragikus, ami történt, de a homoszexualitást ettől függetlenül továbbra is "NEM NORMÁLIS"-nak tartom...

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.10.17. 12:51:56

megint egy fizetett heterofób bejegyzés

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 13:01:45

Alan Turing.

Angol matematikus, a modern számítógép-tudomány egyik atyja. Tudod, a számítógép az, amin most ezt olvasod.

.., 2016.10.17. 13:07:53

@bircaman maxval szerkesztő: Akkor neked is: www.psychologytoday.com/blog/the-big-questions/201106/homophobic-men-most-aroused-gay-male-porn
A kísérlet melyik pontja nem komolyan vehető? Homopornótól szinte kizárólag a homofóboknak állt fel. Ennyi. És számtalan hasonlót találhatsz 5 perc guglizással.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.17. 13:16:09

@..,:

Az nyilvánvaló, hogy aki érdekes találja a homokos pornót, az valószínűleg homokos. De itt nem erről volt szó, hanem arról, hogy aki homofób, az állítólag homokos.

.., 2016.10.17. 13:24:16

@bircaman maxval szerkesztő: De, pontosan erról van szó, ezek szerint nem olvastad a cikket, amit linkeltem. 1. kérdőívvel megállapítják, ki homofób, 2. elvégzik a kísérletet 3. A homofóbnak feláll a homopornóra, a többinek nem. 4. A következtetések levonása mindenki saját dolga.

fénycsepp 2016.10.17. 13:38:26

ne etessétek a trollt. Szerintem birka csak saját szórakozására löki a homoklobbi szöveget. Valójában csak úgy tesz, mintha troll lenne, pedig csak egy birka :D

Szalay Miklós 2016.10.17. 13:40:08

Tessék egy tömör és (szerintem) objektív összefoglaló a homoszexualitásról:

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid051

(A legfelső sor a kép tetején, "Homoszexualitás". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)

Attilajukkaja 2016.10.17. 14:51:06

Lehet, hogy mar irtak, de Harvey Milk eleterol egy ragyogo film is keszult. Sean Penn jatszotta a foszerepet. Nem meglepo, de a film cime az volt, hogy "MIlk".

Egy masik nagy meleg martir volt a hires angol kodfejto, Alan Turing. Az emberek kegyetlensege vitte halalba. Azoke az embereke, akiknek a megmentesenek szentelte az egesz eletet.

.., 2016.10.17. 15:30:01

@bircaman maxval szerkesztő: Hát nem tudom... azért a georgiai egyetem pszichológia szakának tanáraianak munkáját, ami az usa nemzeti orvosi irattárában van hivatkozva nem tekinteném hiteltelen ökörségnek, dehát te tudod... www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8772014

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.17. 15:37:20

@Attilajukkaja:

Egy pedó haverom gyakran segít az öreg néniknek átmenni a zebrán, mindig átadja a helyét a buszon a terhes anyáknak, s rendszeresen adományoz egy hajléktalanotthon részére, emellett pedig kóbor kutyákat segít.

Szóval a pedofília nemes dolog.

6.Lenin a láncfűrészes lopott fa orgazda 2016.10.17. 15:41:10

Igen, régebben ha az ember bevállalta valódi vágyait, ez lett a vége. Sajnos nincs ez ellen mit tenni.
A melóhelyen hallgatok róla. A lakhelyemen sajnos nincs mit tenni, látják hogy két férfi él együtt, ezért kapom a furcsálló tekinteteket. De nem csókolózunk a háza előtt hogy bosszantsuk a heterókat.
Ennyi.

.., 2016.10.17. 15:44:37

@bircaman maxval szerkesztő: :) csak azért, mert nem értesz egyet az eredményével? Nem hinném, hogy szakemberek a hitelességüket veszélyeztetnék azzal, hogy meghamisítanak teszteredményeket - nem áll arányban. Plusz könnyen kiderül az igazság, ha három másik ugyanilyen kutatás ellenkező eredménnyel zárul - de sajnos ilyenről nincs hír.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.17. 15:45:52

@..,:

Naív vagy. Ha valaki megrendel egy kutatást, a tudós azt fogja kihozni, ami kell a megrendelőnek, mert különben legközelebb nem tőle fog rendelni.

$pi$ 2016.10.17. 15:47:17

@..,: Komolytalan, nem tudom bizonyítéknak elfogadni.

Attilajukkaja 2016.10.17. 15:48:16

Akinek bunozo vagy pedofil haverjai vannak, koteles azonnal jelenteni oket a rendorsegen vagy a parokian!!!
Ha ilyenrol tudsz, akkor te se keslekedj. Lehet, hogy emberi sorsok mulnak rajtad!
index.hu/belfold/2016/10/17/katolikus_egyhaz_molesztalas/

Kreml propaganda osztály szófiai összekötő 2016.10.17. 15:49:05

@bircaman maxval szerkesztő: Helyesen látja az összefüggéseket tovaris. A kommentelő azt fogja írni amit a megrendelő elvár tőle. Vagyis tessék ejteni a homok témát és átváltani a sorosozásra, ballibsizésre, stb.

.., 2016.10.17. 15:57:17

@$pi$: tudnék egyáltalán bármi olyat mutatni, emit elfogadnál? ;)

11110000 2016.10.17. 16:05:37

@Opi87:
Hát mindenesetre kurvára nem azt, amiről a cikk szól.
Szóval lehet, hogy neked IS utána kellene nézni a szó jelentésének.

(Valójában azt jelenti, hogy valami eszméért áldozza az életét (magyar szóval: vértanú) - ezek egyike sem ezt tette, egyetlen "érdemük" az volt, hogy buzik voltak.)

11110000 2016.10.17. 16:06:56

@BluE:
Az LMBT azt jelenti, hogy buzi, csak bonyolutabb kifejezéssel.

Attilajukkaja 2016.10.17. 16:18:46

@11110000:
"Valójában azt jelenti, hogy valami eszméért áldozza az életét (magyar szóval: vértanú) - ezek egyike sem ezt tette, egyetlen "érdemük" az volt, hogy buzik voltak."
Talan azert, mert a homoszexualitas nem egy eszme. Ok nem egy eszme, hanem egy sulyos teveszme aldozatai voltak. A teveszme szerint nem voltak teljes erteku emberek, meg akkor sem, ha eletek ezreit mentettek meg.
Es sokan meg ma is ugy neznek rajuk, mintha nem lennenek teljes erteku tagjai a tarsadalmunknak. Meg ma is vannak, akik nem ertik, hogy mitol ember valaki.

Márk_Márk 2016.10.17. 16:32:16

@Hypo100:
A te helyesírásoddal jobb is, hogy nem vagy nyelvtannáci. :-)

@Izo:
Akkor viszont a homofóbia nem jó szó, hiszen nem fél tőlük senki, legfeljebb nem szeretik őket. Esetleg helyesen lehetne homoafília, vagy valami hasonló (a görögtudásom nagyképűen szólva is hézagos).

@ébrenjáró:
Látom, jól betanultad a buzilobbi propagandaszövegét. Gratulálok! Gondolkodni nem vagy még képes, de a biflázás már remekül megy.

@Hagrid:
Igazad van, homoklobbi nincs, buzilobbi van.
Ez viszont elég nyilvánvaló tény.

" ókori Görögországban, Rómában és keletebbre az ókorban sok ezer éve"
Igen, voltak népes buzifelvonulások is, ír is róla minden jobb történelemkönyv.
Na jó, most még nem, de a buzik már dolgoznak rajta.

@..,:
Gondolom, ezeket a kutatásokat buzik végezték vagy fizették. Szerintük egyébként is mindenki buzi, csak titkolja, ez náluk alapállás.

"Homopornótól szinte kizárólag a homofóboknak állt fel."
Te olvasod, amiket írsz? Merthogy jó nagy baromságok.
A buzipornót buziknak készítik. Bizony, azért, mert nekik áll fel rá. Legalábbis a férfi buzipornóra.
A leszbikus más, a férfinak pinára feláll, két pinára még inkább. Ha neked nem, akkor keresd fel az orvosod vagy a legközelebbi buzibárt.

@Neo07:
Ja, aki meg a pókoktól fél, az valójába a pókokkal akar kefélni. Aki a bezártságtól, az meg a szoba négy falával.
Jó sok baromságot összeírtok ti buzik...
Egyébként, mint fentebb írtam, félelemről szó sincs, max. arról, hogy nem szeretik a buzikat. Tehát már ez a buzik által kiötlött megnevezés is hibás.

Márk_Márk 2016.10.17. 16:36:45

@Attilajukkaja:
Miért?
Pont ugyanolyan génhibás rendellenesség, mint a buziság.
Az, hogy a pedofillobbi MÉG nem annyira erős, mint a buzilobbi, csak átmeneti állapot.
Pár éve azért a beleegyezési korhatárt már nálunk is leszállították 16-ról 14 évre, de lesz ebből 12, 10, majd 8 év is.

"Talan azert, mert a homoszexualitas nem egy eszme."
Magyarán a buziságnak nem lehetnek mártírjai.
Elég baj lenne, ha attól lenne ember valaki, hogy buzi. Bár a társadalom láthatóan egyre inkább errefelé tart... Lassan már azt kell szégyellnie valakinek, ha nem buzi.

.., 2016.10.17. 16:40:23

@bircaman maxval szerkesztő: és ha ezt senki nem rendelte? Egyszerűen a szakember a kutatói munkásságát végezte és ilyen eredményre jutott. Egy másodpercre belegondoltál, hogy mi van, ha tényleg ez a helyzet? És nem a nemlétező buzilobbi vesz magának pszichológiai szakfolyóiratokban cikkeket, hogy a homofóbokat támadja... jaj fiúk...

.., 2016.10.17. 16:41:23

@Márk_Márk: az értő olvasás nem tűnik az erősségednek... próbálkozz esetleg újra...

Márk_Márk 2016.10.17. 17:30:51

@..,:
Nyuszika, az, hogy értem, meg az, hogy faszságnak tartom, amiket leírsz, két különböző dolog.
Esetleg iratkozz be valami gondolkodást tanító OKJ-s képzésre, hátha.
Mert ahogy látom, ez a funkció az életedből eddig még kimaradt.

Márk_Márk 2016.10.17. 17:32:24

@..,:
Ez a nem létező buzilobbi bizony elég erősen létezik, és bizony, simán vesz ilyen "kutatásokat", hogy a buzik létalapját valamivel indokolja.

.., 2016.10.17. 17:42:56

@Márk_Márk: nem én írtam, hanem egyetemi docensek, én csak idéztem, de az eddigi hozzászólásaid alapján, illetve miután nyuszikámnak szólítasz, majdnem biztos, hogy te is igazolnád a fenti kutatás eredményét

.., 2016.10.17. 17:46:14

@Márk_Márk: nem a buzik létalapját igazolja a kísérlet. Azt igazolja, hogy a homofóbok irracionális gyűlölete túlnyomórészt saját rejtett homoszexualitásukból fakad. Ennek egyértelmű jele, h nekik feláll a cerka, ha melegpornót látnak, míg a mem-homofób kontrollcsoportnak nem.

Attilajukkaja 2016.10.17. 17:46:52

@Márk_Márk:
"Miért?
Pont ugyanolyan génhibás rendellenesség, mint a buziság."
A pedofilia? Amugy meg honnan veszed, hogy a homoszexualitas vagy a pedofilia egy genrendellenesseg?

"Az, hogy a pedofillobbi MÉG nem annyira erős, mint a buzilobbi, csak átmeneti állapot."
Ebben ne remenykedj. Inkabb szexelj nokkel. :o)

"Magyarán a buziságnak nem lehetnek mártírjai."
Nem a "buzisagnak" vannak martirjai, hanem az agyalagyultsagnak.

"Elég baj lenne, ha attól lenne ember valaki, hogy buzi."
Te meg mirol beszelsz? Olyasmivel viccelodsz, ami emberek eletebe kerult. Mert volt nehany agyalagyult, aki abban elte ki a szadista hajlamait, hogy masokat csesztetett. Es ha valakiben meglatott valami szokatlant, azt boszorkanynak vagy ordognek kialtotta ki.
Latom, neked ez tetszik.

.., 2016.10.17. 17:47:06

@..,: mem-homofób=nem-homofób

Márk_Márk 2016.10.17. 18:13:21

@..,:
Ne mondd, nyuszikám, hogy nem esik jól...
Tágul már a végbeled? Mert megyek este.

Az, hogy valaki hol tudós, semmit nem jelent. Azt az eredményt hozza ki, amiért fizetnek neki, mert ebből él. Ha nem fizetnek, nincs kutatás, no shoot, no shekel, ahogy az amerikai rendőr mondja.

Márk_Márk 2016.10.17. 18:14:11

@..,:
Ha már ennyire helyes akarsz lenni: nem homofób, kötőjel nélkül.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.17. 18:20:54

@..,:

Gondold végig! Ugye nem hiszel el komolyan, hogy aki homofób az látens homokos?

Márk_Márk 2016.10.17. 18:21:15

@Attilajukkaja:
"honnan veszed, hogy a homoszexualitas vagy a pedofilia egy genrendellenesseg"
Mindkettő az, olvastam a neten. Még azt is, hogy megtalálták, melyik gén hibája.

"Inkabb szexelj nokkel. :o)"
Vegyem ezt felhívásnak? Telefonszám?
Bár akkor ezt a pont-pont-vesszőcskét le kell mondanom, mert higiénia is van a világon, meg az én koromban éjszakánként kettő már sok lenne.

"Nem a "buzisagnak" vannak martirjai, hanem az agyalagyultsagnak."
Nem értem, ezek mitől mártírok.
A mártír fogalmát már leírtam fentebb, sorold már bele ezeket.

"Te meg mirol beszelsz?"
Te írtad:
"Meg ma is vannak, akik nem ertik, hogy mitol ember valaki."
Hát erősen remélem, hogy nem attól, hogy buzi.
"Mert volt nehany agyalagyult, aki abban elte ki a szadista hajlamait, hogy masokat csesztetett."
És? Írtam én valahol, hogy igazuk volt, vagy hogy jól tették?

felirat 2016.10.17. 18:25:42

@bircaman maxval szerkesztő: Nem mindenki. De te nagyon gyanús vagy. Minden ilyenre rákattansz.

.., 2016.10.17. 18:33:23

@Márk_Márk: értem, tehát akkor korrekt tudományos kutatás nem létezik a világon, hiszen mindenért fizet valaki. Olyan nem is lehet, hogy mondjuk az állam fizet valamiért, és nem vár el cserébe semmit? Vagy hogy a szakfolyóirat fizet magáért a cikkért elvárt eredmény nélkül? Tudom, nincs mert buzilobbi... Ja, amúgy heterolobbi van? Vagy azok ti vagytok birkával?

Márk_Márk 2016.10.17. 18:47:50

@..,:
Heterolobbi nincs, mert az emberek úgy alapból heteroszexuálisak.
A buzilobbi létére az a bizonyíték, hogy a létszámuk által megalapozottnál jóval nagyobb felhajtást csinálnak maguk körül, ma már nem büntethető, mint még pár éve mindenhol a világon, ma már nem betegség, sőt, szinte már divat, és ma már nem a buzikat bélyegzik meg, hanem azt, aki nem szereti vagy nem fogadja el őket.
Bizony, ez mind a buzilobbi műve.
Ami a hozzád hasonló erősen befolyásolhatókat befolyásolja is.
Szerintem téged hamarosan arra is rábeszélnek, hogy magad is buzi legyél. Várjuk a coming outodat.

.., 2016.10.17. 19:00:35

@bircaman maxval szerkesztő: őőő.... de. Miért ne? Mondd meg te, mi más magyarázhatja az irracionális gyűlöletet, vagy ellenségeskedést a melegek iránt. Én mint hetero az ég világon soha nem bántanék senkit csak azért mert meleg, nem korlátoznám a jogait (a gyerekvállalás érdekes kérdés), mindamellett, hogy eszembe nem jut belegondolni, mi mindent csinálhat a négy fal között, dehát ehhez semmi közöm, mint ahogyan senki másnak sem. Mégis mit árthatnak a társadalomnak azok, akik felvállalják azt ami úgyis jelen van. Évezredek óta létező jelenségről van szó (www.rubicon.hu/magyar/oldalak/ganumedesz_nyomaban_fiuszerelem_homoszexualitas_az_okori_athenban/), és csak az a kérdés, elfogadjuk -e és emberhez méltón bánunk velük, vagy aljas módon támadjuk őket azért, amiről nem tehetnek és amit nem lehet "kinevelni" belőlük.

.., 2016.10.17. 19:03:18

@Márk_Márk: A feleségem és a két gyerekem szívesen tanúsítja, hogy full buzi vagyok. De ez is a téves gondolkodásod része, hogy nem is érted, miért áll ki valaki a melegek elleni támadás ellen, ha ő maga nem meleg igaz?

.., 2016.10.17. 19:08:46

@Márk_Márk: A felvetéseidre a megoldás az emberi jogok fejlődése. Nincs itt semmilyen buzilobbi, csak simán ahogy a modern demokráciákban egyszerűen a feketéknek sem kell már a buszon hátra ülniük, vagy külön mellékhelyiséget használniuk, úgy a homoszexuálisokat sem büntetik azért, ami nem bűn! Ala Turing konkrétan megnyerte a második világháborút a szövetségeseknek azzal, hogy feltörte az Enigma kódot, majd pár évvel a háború után vád alá vonták csak azért mert homokos volt, és választhatott a kémiai kasztrálás, vagy a börtön között, mire ő a megaláztatás miatt inkább öngyilkos lett. Na ez az aljadék társadalom változott szerencsére mára annyit, hogy 2009-ben Gordon Brown miniszterelnök bocsánatot kért az angol állam nevében, és ugyanezt megtette a királyné is.

Márk_Márk 2016.10.17. 19:23:37

@..,:
Elég sok buzinak van felesége és gyerekei. Álcázás.
Mellesleg ki támadja itt a buzikat? (Ne melegezzünk, a meleg az hőmérsékletre vonatkozó jelző.)

Jaja, akkor Amerika még pár évtizede nem volt fejlett demokrácia, ahogy Nyugat-Európa sem.
Magyarországon pedig már az 50-es években sem kellett hátra ülni a négereknek (ez a nevük magyarul) a buszon. Akkor itt sokkal fejlettebb volt a demokrácia, a buzikat mégis börtönbe csukták.

"Turing konkrétan megnyerte a második világháborút a szövetségeseknek azzal, hogy feltörte az Enigma kódot"
Valami jelentősége biztos volt, de azért hogy megnyerte volna a világháborút, az még buzimércével mérve is erős túlzás, akkor azért az oroszok már tönkreverték a németeket keleten. Meg délen és nyugaton sem álltak már túl jól. Max. Angliát nem érte váratlanul pár támadás.

"2009-ben Gordon Brown miniszterelnök bocsánatot kért az angol állam nevében"
Hát ezzel nagyon jól járt.
Meg a gyerekei és unokái is. Ja, azok nincsenek.

Szóval van itt bizony buzilobbi, elég keményen.
Az, hogy te túl buta vagy ahhoz, hogy átláss összefüggéseket, más kérdés.

.., 2016.10.17. 19:43:02

@Márk_Márk: Ugyanazt mondod, mint én, az utóbbi 50 évben jutott el oda a nyugati társadalom, hogy nem bünteti a melegeket azért, ami nem bűn. Szerinted ma is büntetni kellene őket? Pontosan hogyan kellene szerinted szankcionálni a homoszexualitást?
Alan Turingnak valami jelentősége? Te jó ég... Az informatika, az algoritmuselmélet alapjait alkotta meg... egy lángelme volt, aki ki tudja mi mindent vihetett volna véghez, ha az álszent, képmutató társadalom nem bélyegzi meg.
Magyarországon 1961-ben törölték a büntető törvénykönyvből. Már akkor is volt buzilobbi te nagyon okos? Indoklás: "Nezvál Ferenc akkori igazságügy miniszter, a törvényjavaslat beterjesztője indoklásában kifejtette, hogy a homoszekszualitás (sic!) bűncselekménnyé nyilvánítása azért helytelen, mert az biológiai jelenség."

.., 2016.10.17. 19:46:42

@Márk_Márk: Bírom amúgy az ilyen fotelhuszárokat, mint te, aki mindenkit butának tart, aki nem lát olyan "nyilvánvaló" összefüggéseket, amik csak az ő fejükben láteznek, mert képtelen átlátni, hogyan működik egy demokrácia, és mik azok a szabadságjogok...

Márk_Márk 2016.10.17. 20:50:38

@..,:
Sehogy nem kellene szankcionálni, csak nem is kellene őket lépten-nyomon hirdetni (meg saját magukat reklámozni folyton).
Kissé átesett a társadalom a ló másik oldalára.
Az sem volt jó, de ez sem jó.
Remélhetőleg a pedofilok is építenek egy olyan erős lobbit, mint a buzik, és akkor esetleg majd megérted.

Lehet, hogy 1961-ben törölték a törvénykönyvből, de azért a rendőrök még a 80-as évek végén is eléggé baszogatták őket. Már nem szó szerint, átvitt értelemben.
Másrészt helytelen, hogy csak a buzikat törölték, a pedofilokat ugyanúgy kellet volna, ugyanezzel az indokkal. Zoofilokat, nekrofilokat mind. Pont ugyanúgy nem tehetnek róla, hogy azok, ahogy a buzik.
Ezeket mégis üldözik, akkor is, ha nem dugtak megy egyetlen kisgyereket (kutyát, halott nénit stb.) sem, csak ilyen jellegű képeket nézegettek. Igazság meg demokrácia? Muhaha!

Ami Turingot illeti, eddig azt írtad, miatta nyerték meg a világháborút. Miután rávilágítottam, hogy lófaszt, most jössz a többivel. Lehet, hogy lángelme volt, nem ismerem az életművét. Viszont ami az informatikát illeti, ott a világ azért a magyar (zsidó) Neumann Jánost szokta emlegetni elsősorban.

"Bírom amúgy az ilyen fotelhuszárokat"
Miért, te mi a ferde lófasz vagy?

Ami a demokráciát illeti, azt lehet, hogy te kevered valamivel, talán nézz utána.
És valójában nagy szerencséje van a buziknak (cigányoknak, zsidóknak stb.), hogy Magyarországon (de úgy általában a világon sehol) nincs igazi demokrácia, mert nagyjából mind börtönben ülnének, vagy még rosszabb.
És nem miattam.

Hagrid 2016.10.17. 21:09:04

@Márk_Márk: "Igazad van, homoklobbi nincs, buzilobbi van.
Ez viszont elég nyilvánvaló tény."

És mit csinál ez a lobbi? Szeretné, hogy a fenti esetek ne történjenek meg? Hogy ne verje agyon a szülő a saját gyermekét, ha homoszexuális? Hogy te ne verhess meg az utcán egy ilyen párt? Hogy ne rúgják ki az embert azért mert homoszexuálisnak született?

Idekeverted a nekro-, pedo- és zoofiliát. Miért is? Egy homoszexuális kit használ ki? Egy hullát gyaláz Egy gyerek bizalmával él vissza vagy egy állatéval? Két ember vonzódik egymáshoz, szerelmesek lesznek és ennyi a történet, amin te lovagolsz és öklendezel. Nekem heteróként van annyi eszem, hogy nem gondolok arra mit jelent az azonos neműeknél a szex. És ez igaz a leszbikusokra is.

" ókori Görögországban, Rómában és keletebbre az ókorban sok ezer éve"
Igen, voltak népes buzifelvonulások is, ír is róla minden jobb történelemkönyv.
Na jó, most még nem, de a buzik már dolgoznak rajta."

Nem, nem is kellett semmilyen felvonulás oda, nyugton hagyták azokat akik homo- vagy biszexuálisok voltak. Aztán jöttek érdekes évszázadok és a retek XX. század, ami gondolkodásmódodat és ideológiádat is kitermelte.

Márk_Márk 2016.10.17. 23:18:16

@Hagrid:
Nem.
iszonyatos buzipropagandát folytat, amit a hozzád hasonló agyatlanok bevesznek, és még büszkék is magukra, hogy ők mennyire demokraták/humánusok/faszomtudja.
Én sosem vertem meg senkit, sőt, hiszed vagy sem, a 80-as években a haverjaimmal védtünk meg buzikat a Duna-korzó, amikor még divat volt megverni őket.
De azért csak jó demagóg gyűlölködést továbbra is.
Te rosszabb vagy, mint a buziverők, mert ugyanúgy gyűlölködsz agy nélkül, csak te a buzipropaganda hatására (mivel semmi agyad nincs, csak azt nyalod, ami a médiából dől rád, mivel ostoba segg vagy) a heterókat, azaz a normálisokat gyűlölöd.

A nekro-, pedo- és zoofilia pont ugyanolyan génrendellenesség, mint a buziság.
Szerinted tisztességes, hogy az egyiket ajnározzák a többit meg büntetik - akkor is, ha semmit nem csinál, csak ilyen képeket nézeget?

"Nekem heteróként van annyi eszem, hogy nem gondolok arra mit jelent az azonos neműeknél a szex."
Miért, elhánynád magad?

"Aztán jöttek érdekes évszázadok és a retek XX. század"
A tiedet is az termelte ki, csak te agy nélkül nyalod az épp népszerű trendeket, akinek van agya, az meg nem.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.18. 06:02:17

@..,:

A rossz ellen való ellenségeskedés az ember természetes ösztöne. Nem kell magyarázni sehogy se, mert ez a normális.

Hagrid 2016.10.18. 06:31:12

@Márk_Márk: Na a troll kifogyott az észérvekből és személyeskedik. :D

A kiállásod a haverokkal a 80as években dícséretes, de ezt a mostani hozzáállásodat épp ezért nem értem. Ez nem liberális maszlag. Sok jobboldali meleg is van, akik szeretnék, ha gond nélkül élhetnének. Genetika az ok igen, de ettől még a meleg nem árt. Egy pedofil meg akár hetero, akár meleg, veszélyes, ha belegondolsz, magad rájössz miért. A pedofil képek nézegetésével meg csak annyi a baj, hogy alany is kell a fotózáshoz...

A "buzipropaganda" továbbra is egy kreált szó, amit a vagdalkozáshoz használsz. Sok értelme nincs. Ha a homoszexuális személyek is azt vallják, hogy genetikailag eltérnek, akkor ez nem vitás pont. Szeretnék, ha nem érné őket baj életben, munkában emiatt. Ha ez "buzipropaganda" akkor fogalmi zavar állt be...

.., 2016.10.18. 09:30:27

@bircaman maxval szerkesztő: Az, hogy mi a rossz, ki mondja meg? Az ember természetes ösztöne az is, hogy nem bánt másokat, akik nem ártanak senkinek. Akkor melyik ösztön az erősebb?

.., 2016.10.18. 09:38:09

@Márk_Márk: Nálad teljes a káosz. Ha nem érted a különbséget a homoszexualitás, meg a pedofília között, akkor nincs is miről beszélni. Szerinted a törvény miért bünteti az egyiket, és miért nem a másikat? A buzilobbi miatt? Neked az értékítéleted miatt kb a középkorban a helyed. Imádkozz, hogy nehogy valamelyik gyereked, vagy unokád homoszexuális legyen, mert akkor aztán isten irgalmazzon nekik... bele sem merek gondolni, mit tennél...

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.18. 09:44:48

@..,:

Az ember természetes belső érzéke tudja mi a jó és mi a rossz.

Mások bántása természetes, ha az embert támadás éri. Ez is ösztönös.

.., 2016.10.18. 09:55:43

@a BircaHang Média szerk.: Valóban. Kérdés megint, hogy mi a támadás? Te pl. támadásnak érzékeled -e a buzik puszta létét, vagy pl. egy melegfelvonulást? Ha pedig csak az ember természetes belső érzékeire hagyatkoznánk, akkor vérben úszna a világ, ezért vannak a törvényeink, amik nem véletlenül nem engedik a vallási, faji, nemi hovatartozásbeli stb. alapú diszkriminációt. Mert ezek ellen sokaknak van ellenérzésük (neveltetés, világlátás stb.) de ez nem lehet alapja a törvényeknek. A liberális demokráciákban - tetszik vagy sem - addig nem bánthatsz senkit, amíg az nem veszélyes a társadalomra.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.18. 10:15:58

@..,:

Egy betegség puszta léte sosem támadás, hacsak az nem fertőző. S ez ellen se erőszak kell, hanem gyógyítás, végső esetben karantén.

Az, hogy egy társadalom milyen devinaciát, társadalomellensséget tűr meg szubjektív kérdés alapvetően. Nincs erre általános recept. Az orosz modellt tartom ideálisnak a homokosságot illetően, azaz lehetnek homokos egyesületek, klubok, de ezeken kívül a nyílt tevékenységük erősen korlátozott.

Ha egy rend ellentmond az ember természetes érzékeinek, az diktatúra az ember felett, s sokáig nem tartható. A liberális diktatúra is ezért sikertelen: kényszeríteni akar az emberre emberellenes dolgokat.

A liberális demokrácia a legrosszabb rendszer, melyet ember valha is kitalált. Szerencsére lassan megy le a csillaga.

.., 2016.10.18. 10:55:23

@a BircaHang Média szerk.: A homoszexualitást nem lehet gyógyítani, erre ezerszám voltak próbálkozások az ötvenes - hatvanas években, illetve fent is olvashatod. Ha valaki a saját neméhez vonzódik, azt nem tudod megváltoztatni, ugyanúgy, ahogyan egy heterot sem tudnál rávenni semmilyen módszerrel, hogy saját neművel szexeljen, ha ő nem akar. Az, hogy betegség -e, megítélés kérdése, hiszen az egészségre nem veszélyes, ennyi erővel az albinó állapot is betegség.

Szerintem a liberális demokrácia a legkevésbé mond ellent az ember természetes érzékeinek a többi társadalmi berendezkedéssel összehasonlítva, itt van a legkevesebb ember üldözve, itt a legnagyobbak a szabadságjogok, Nyilván van kivétel, de minden más rendszerben nagyságrenddel több a kényszerítés.
Valószínűleg nem véletlen az sem, hogy liberális demokráciából rendszerellenes lázadással, vagy forradalommal még sosem tértek át kisebb szabadságjogokat biztosító államrendszer felé, míg fordítva számtalan példát találhatsz a történelem során.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.18. 10:59:30

@..,:

Sok betegség nem gyógyítható.

Az, hogy valami nem változtatható nem ok annak elfogadására. A pedofília se változtatható meg.

A liberális demokrácia maximálisan ellentmond az ember természetes ösztönének. Ugyanis a liberális demokrácia alapja a végtelen profit iránti hajsza. a gazdagok hatalma a társadalom felett, s az ember csordaállattá alacsonyítása.

.., 2016.10.18. 11:13:10

@a BircaHang Média szerk.: Igen a pedofília sok gondot okoz a törvényalkotásnak, mert valóban az a tapasztalat, hogy aki egyszer börtönben volt emiatt, nagy valószínűséggel újra elköveti a bűnt. Azonban óriási különbség, hogy míg a pedofíl kényszerít egy kiskorút aljas ösztöneinek kielégítésére, maradandó test/lelki károsodást okozva neki, addig a homoszexuálisoknál két felnőtt ember kölcsönös beleegyezésén alapul a dolog, senki senkire semmit nem kényszerít, és így aztán az égvilágon senkinek nem árt. Pont ezért nem is büntetik.
A liberális demokráciát pedig szerintem továbbra is kevered a vadkapitalizmussal. Az egyik egy társadalmi, a másik egy gazdasági berendezkedés. Kétségtelen, hogy a liberalizmus szabályozásai csököttek a vadkapitalizmus féken tartásáhpoz, és én is úgy gondolom, hogy a mai társadalmakban a bajok 90%-a a vagyoni egyenlőtlenségekből fakad, de ez szabályozással változtatható - csak akart kell hozzá, illetve némi függetlenség a multiktól. Az általam sokat emlegetett északeurópai államokban ez sikerült, ott gyakorlatilag eltűntek a társadalmi különbségek.
A végtelen profit iránti hajsza sok olyan társadalomban is jelen van, ahol közel sincs liberális demokrácia (pl. Kína, Oroszo. stb.) ez bizonyítja, hogy a kettő nem ugyanaz.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.18. 11:20:01

@..,:

Nekem van pedó ismerősöm. A pedó számára a kiskorú iránti vonzalom ugyanúgy nem dontés eredménye, mint homokosnál az azonos nem iránti vonzalom. Nem úgy megy, hogy valaki unalmában pedofil lesz. Az, hogy most a jogszabály az egyiket elfogadja, a másikat meg nem nem érv semmire. Az sem, hogy a jogrend melyiket tekinti bűncselekménynek.

A liberális demokrácia a liberalizmus társadalmi rendke, a liberalizmus pedig a kapitalizmus eszmei alapja. Ezek egymástól elválaszthatatlan dolgok. Azt mondani, hogyy mindez nem egymás következménye kb. olyan, mint azt mondani, hogy a szovjet rendszernek nincs köze a marxizmushoz.

.., 2016.10.18. 11:36:22

@a BircaHang Média szerk.: Még egyszer: a pedofília az egyik félnek rossz (ki merné megkérdőjelezni, hogy a gyereknek nem jó...?)! A homoszexualitás viszont nem. EZ a különbség. EZért bünteti a törvény az egyiket, és nem a másikat.

Tökéletesen igazad van! A liberalizmus a liberális demokrácia alapja! Sosem mondtam mást. Azt mondtam, hogy a profithajszolásnak ehhez max annyi köze van, hogy a liberalizmus által biztosított majdnem végtelen szabadságjogokat a piacgazdaság is magáénak érzi, és nem tud vele megfelelően sáfárkodni. A liberalizmus gazdasági leképezése a szabadpiac, ami bizonyos helyeken nem megfelelően szabályozott, ezért óriási társadalmi különbségek alakulnak ki, ami már magát a liberalizmust veszélezteti egyes esetekben, tehát megoldásért kiált.
De a profithajhászás, a vadkapitalizmus nem liberális országokban is jelen van, az nem egy társadalmi, hanem egy gazdasági kórkép, ezért nem keverendő a liberalizmussal.

.., 2016.10.18. 11:40:23

@a BircaHang Média szerk.: Ja közben újraolvastam a válaszod, szóval a kapitalizmus eszmei alapja nem a liberalizmus, hanem a profitmaximalizálás. A liberalizmus eszmei alapja a szabadságjogok biztosítása mindenkire érvényes törvények által.
Vannak ilyen tesztek, hogy ki melyik oldalla szimpatizál (jobb-bal stb.) ott is kétdimenzióban van ábrázolva a dolog - az egyik, hogy politikailag / társadalmilag mit vallasz, a másik, hogy a gazdaság működését hogyan képzeled, és ennek megfelelően van államszocialista, uralkodói kapitalista stb stb megközelítés. Tehát a liberalizmus ellentétpárja nem a szocialista egyenlősdi, hanem az önkényuralom.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.18. 11:59:36

@..,:

Rossz a pedofília akkor, ha elfogadjuk, hogy a gyerek döntésképtelen. De ennek elfogadása szubjektív.

Emellett pedig annak elfogadása is szubjektív, hogy a felnőtt ember okozhat-e magának rosszat. E tekintetben a jogrend nem egyértelmű. Pl. kötelező a biztonsági öv használata, miközben ennek nem használata csak az egyénnek okozhat kárt.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.18. 12:03:05

@..,:

A liberalizmus alapelve, hogy ami az egyénnek jó, az jó a közösségnek is, s az egyéni profotmaximalizációja hasznos a közösségnek is. Azaz azt állítani, hogy idegen a liberalizmustől ez, s ez valamiféle vadhajtás súlyos csúsztatás.

A libralizmus másik alapja, hogy a piacot nem szabad szabályozni. Ugyanis az képes magát maximálisan szabályozni.

Egyetlen társadalom, ahol a profitamaximalizáció pozitív érték a liberalizmus.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.18. 12:09:14

@..,:

A liberalizmus szó eleve jelent két dolgot: gazdasági rendet és társadalmi rendet.

A gazdasági rendet illetően liberalizmus=kapitalizmus.

A társadalmi rendet illetően a liberalizmus két modern ellenfele a nacionalizmus és a kommunizmus, ám mindkettő elfogadja a liberalizmus alapjait, az alapokban nincs vita. A nacionalizmus egyszerűen nemzeti alapon akarja korlátozni a szabadságjogokat, míg a kommunizmus pedig az anyagi egyenlőség követelményét is kitűzi az egyenlőséghez. De mind a kettő azonos alapokon áll, csak a hangsúly más.

A liberalizmus eredeti ellenfele nem az önkényuralom, sőt, ha megnézed nyugaton éppen az abszolút monarchia volt a liberalizmushoz vezető út. Az eredeti ellenfél a rendi társadalom, melyet a gazdaságilag liberális abszolút monarchia váltott fel, mely aztán előkészítette a talajt a liberális demokrácia számára.

Márk_Márk 2016.10.18. 13:43:17

@Hagrid:
Rád láthatóan jól hatott a buzipropaganda.
Annyira, hogy gondolkozni is elfelejtettél, csak fújod az ő szövegüket.
Szóval nálad elérték a célt.

@..,:
Ja. nálam teljes a káosz, mert nem értem, miért büntetik a kék szeműeket, ha a barna, zöld stb. szeműeket nem.
Vagy miért büntetik a balkezeseket, ha a jobbkezeseket nem.

Ugyanis a buziság és a pedofília közt pont az az eltérés, mint a fenti jellegek közt. Egy gén bizonyos részei eltérnek. Ha az egyiket betegségnek nevezzük, akkor a másikat miért gondoljuk természetesnek?

A buzik hivatkoznak arra is, hogy ez már az ókorban is volt, meg az állatvilágban is.
Pont mint a pedofília.
Akkor mi is a különbség?
Már azon kívül, hogy a buzik többen vannak, és a buzilobbi erősebb lett az utóbbi évtizedekben, és a hozzád hasonló hülyék agyát sikeresen megfertőzte?

És mint mondtam, a pedofilokat akkor is büntetik, ha semmit nem tesznek, csak gyerekek képeit nézegetik. Érted, képnézegetésért büntetés, és akár több tíz év börtön + örökös megbélyegzés is.
Nyilván nálam van káosz, mi?

Márk_Márk 2016.10.18. 13:59:50

"a pedofíl kényszerít egy kiskorút aljas ösztöneinek kielégítésére"
Egyrészt nem kényszerít, hanem valahogy rábeszél. Nagy különbség. A pedofilok túlnyomó többsége nem erőszaktevő. Kisebb az arányuk, mint a heterók vagy a buzik esetében.
Sőt, sokszor előfordul, hogy még rábeszélnie sem kell, mert a gyerek szerelmes az adott illetőbe (pl. edző, tanár, kedves szomszéd bácsi/néni - mert ne feledjük, nemcsak férfiak lehetnek pedofilok, ahogy buzik sem), és maga is arról ábrándozik, hogy az megdugja/hagyja magág megdugni.
(Ha te tizenévesen egyik tanárnőddel/szebb szomszédasszonnyal stb. sem gondoltál ilyenre, akkor vagy az Addams Family iskolájába jártál és kriptában laktál, vagy valami baj volt veled már akkor is).

Másrészt mitől aljasabb az ő nemi ösztöne, mint egy heteróé vagy egy buzié?
Dugni akar ez is, az is. Az ösztön része ugyanaz mindnél.

"a pedofília az egyik félnek rossz"
Honnan tudod? Mi van, ha a pedofil nő? Szerinted egy 12 éves gyereknek rossz, ha megdughatja?
Mivel rosszabb, mintha a 12 éves osztálytársnőjét dugja meg? (Nem ritka eset mostanság, Magyarországon sem.)
Akkor te nagyon el vagy tévedve.
Vagy mivel másabb, ha egy 13 év 364 napos gyereket vesz rá a dugásra, mintha egy 14 év napos?
Előbbi pedofíliának minősül, utóbbi nem. Mivel döntésképesebb a gyerek egyik esetben, mint a másikban (2 nappal később)?

Sőt, ugye 18 évet be nem töltött személy azt hiszem, már 12 évessel is dughat, és nem minősül pedofilnak (leginkább egy kreol bőrű, sajnos már nem annyira szűk hazai kisebbség népszokásai miatt, ahol ez meglehetősen mindennapi - hogy ne kelljen börtönbe csukni a 16 éves apát a gyerek meg a 13 éves anya mellől). Mennyivel más, ha 18 évet 1 nappal vagy akár 10-20-40 évvel betöltött valaki dugja meg ugyanazt a 12 évest?

Arról nem is beszélve, hogy miért ítélik el olyasmiért, amit meg sem tett?
A fényképek nézegetése mitől kényszerítés?

Szóval pont ugyanolyan vagy a pedofilokkal szemben, mint a buziverők voltak a buzikkal szemben.
Nyugodtan szégyelld magad.

Attilajukkaja 2016.10.18. 14:04:19

@Márk_Márk:
"Mindkettő az, olvastam a neten. Még azt is, hogy megtalálták, melyik gén hibája."
Nem volt idom utananezni, de majd megteszem. Visoznt elolvastam a cikket, amit belinkeltel. ezuton is koszonom, mert nagyon erdekes volt. A cikk szerint tortenhetnek olyan epigenetikus valtozasok a genallomanyban, ami szuletes utan tortenik. Egy kicsit a genmutaciora hajaz, de nem pontosan az. Es ez meghatarozhat nehany betegseget, de pl. a homoszexualitast is. Vagyis nem egy kulon homoszexualitas gent talaltak, hanem azt, hogy a genek mikent modosulhatnak es okozhatnak kulonfele furcsa dolgokat.

"Vegyem ezt felhívásnak? Telefonszám?
Bár akkor ezt a pont-pont-vesszőcskét le kell mondanom, mert higiénia is van a világon, meg az én koromban éjszakánként kettő már sok lenne."
:o)))

"Nem értem, ezek mitől mártírok.
A mártír fogalmát már leírtam fentebb, sorold már bele ezeket."
Inkabb aldozatok, mint martirok. Szerintem viszont az is martir, aki a tarsadalmi tevhit ellenere is kiall az igazaert. Oscar Wilde pl. tudta, hogy a coming-outjat meg fogjak torolni, megis felvallalta a homoszexualitasat. Mert ugy hitte, a homoszexualisoknak is kijar az emberi meltosag elismerese es tisztelet a muveikert.

"Te írtad:
"Meg ma is vannak, akik nem ertik, hogy mitol ember valaki."
Hát erősen remélem, hogy nem attól, hogy buzi."
Persze, hogy nem attol. Picit kifacsartad a mondandomat. En eppen arra utaltam, hogy ha valaki meleg, attol meg ugyanolyan teljes erteku ember, mint a tobbi.

"Mert volt nehany agyalagyult, aki abban elte ki a szadista hajlamait, hogy masokat csesztetett."
És? Írtam én valahol, hogy igazuk volt, vagy hogy jól tették?"
Nem irtad, csak viccelodtel rajta,

Márk_Márk 2016.10.18. 16:48:33

@Attilajukkaja:
Hát így már elég sok mindenben közeledett az álláspontunk.
Én nem írtam, hogy van a buziságért (egyéb nemi - jobb szó híján - eltévelyedésekért) felelős külön gén, hanem hogy az egész valami génnek a hibája. Még az sem biztos, hogy mindegyik ugyanannak a génnek, de ez szerintem nem is lényeges.
(Ahogy pl. a szemszínt is egy gén eltérése határozza meg - gondolom, ha a kék szeműeket valamiért elítélnénk, akkor ezt hibának neveznék, mivel nem ítéljük el, változatnak nevezzük.)

Abban egyetértünk, hogy a mű ugyanannyit ér, bármilyen beállítottságú ember írta (akkor is, ha pedofil - ezt azért tegyük hozzá). Nem hiszem, hogy írtam volna az ellenkezőjét. Meg abban is, hogy valaki buzi, ugyanolyan értékű ember, mint aki nem.

Viccelni meg mindenen viccelődöm.

Attilajukkaja 2016.10.18. 17:00:01

@Márk_Márk:
"Hát így már elég sok mindenben közeledett az álláspontunk."
Akkor jo. :o)

"Én nem írtam, hogy van a buziságért (egyéb nemi - jobb szó híján - eltévelyedésekért) felelős külön gén, hanem hogy az egész valami génnek a hibája."
Azt irtad, meg azt is megtalaltak, melyik gen hibaja. De nem akarok kekeckedni, mert nem ez a cel.
A lenyeg, hogy nem talaltak semmilyen olyan gent, ami az embert genetikailag predeterminalna a melegsegre (nekem ez a szo jobban tetszik, mint a buzi). De talaltak olyan gen elvaltozasokat, amelyek (nagy valoszinuseggel) a szuletes utan keletkeznek. Ilyesmi tortenik a rakos sejteknel is. Hogy ezt nevezhetjuk-e genetikai betegsegnek vagy nem, az csak konvencio kerdese.

" ha a kék szeműeket valamiért elítélnénk, akkor ezt hibának neveznék, mivel nem ítéljük el, változatnak nevezzük"
Valahogy igy. :o)

"Nem hiszem, hogy írtam volna az ellenkezőjét. Meg abban is, hogy valaki buzi, ugyanolyan értékű ember, mint aki nem."
Ha ezt komolyan igy is gondolod, akkor annak nagyon orulok. Tenyleg! :o)

Márk_Márk 2016.10.18. 18:48:05

@Attilajukkaja:
"Azt irtad, meg azt is megtalaltak, melyik gen hibaja."
Ez így van.

A melegség tényleg szép szó, csak egy hőmérsékletre utal, nem egy nemi eltévelyedésre. Utóbbira a magyar nyelv a buzi szót találta ki.

"De talaltak olyan gen elvaltozasokat, amelyek (nagy valoszinuseggel) a szuletes utan keletkeznek."
Nem. Találtak olyanokat IS.

.., 2016.10.18. 19:38:40

@Márk_Márk: akkor egy egyszerű kérdés: szerinted a törvény miért bünteti a pedofíliát?

Hagrid 2016.10.18. 20:53:04

@Márk_Márk: "Rád láthatóan jól hatott a buzipropaganda.
Annyira, hogy gondolkozni is elfelejtettél, csak fújod az ő szövegüket.
Szóval nálad elérték a célt."

Na sebaj, jó képnézegetést. :-))

.., 2016.10.18. 21:12:54

@a BircaHang Média szerk.: részben egyetértek azzal, amit írsz, de szerintem fontos, hogy ne mossuk össze a gazdasági liberalizmust a társadalmi / politikai / kulturális vetülettel, mert a szabadságjogok az alapvetők (szólás, vallás, választás, gyülelezés, sajtó stb.) miközben gazdasági szempontból azért vannak ellentétek (pl. vannak, akik szerint nem szabad hagyni a hatalmas multi mammut vállalatok létrejöttét, van aki szerint semmilyen módon nem szabad beavatkozni a szabad piac nűködésébe - ezzel pl én nem értek egyet)

Márk_Márk 2016.10.18. 23:08:16

@..,:
Fogalmam sincs.
Ha a buziságot nem bünteti, akkor pláne nincs.

De mintha egyik kérdésre sem válaszoltál volna, sem te, sem a másik nagyeszű (@Hagrid: ) buzipropaganda-elmekárosult.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.19. 05:44:06

@..,:

Aki szerint bele kell avatkozni a szabad piacba, az nem liberális. Pont. Ez kb. olyan, mint aki kommunista és azt mondja, nem szabad államosítani a tőkét - ez nem kommunista. Vagy egy keresztény, aki szerint Jélzus nem támadt fel - ez nem keresztény. Aki egy eszme legalapvetőbb alapelveit tagadja, az nem nevezhető az adott eszme hívének. Mert ha igen, akkor én meg húsevő vegetáriánus vagy, egyszerűen úgy érftelmezem a vegetáriánus eszmét, hogy az magában foglalja ahúsevést... :-)

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.19. 05:47:14

@..,:

Az alapvető szabadságjogoknak nincs közük a liberalizmushoz. Eleve a liberalizmus sem hirdeti az abszolút szabadságot.

S a gyakorlat is ezt mutatja: a liberálisok manapság éppen a legnagyobb hívei a cenzúrának, persze nyilván szabadságot adnak mnden liberális véleménynek, viszont az ellentétes álláspontokat tiltani akarjék. Ez még a blogoknál is így van: figyeld meg, aleghatározottabb liberális blogok moderálnak, tiltanak a legtöbbet.

Attilajukkaja 2016.10.19. 10:12:01

@Márk_Márk:
""Azt irtad, meg azt is megtalaltak, melyik gen hibaja."
Ez így van."
Tudsz hozza dni valami linket?

"A melegség tényleg szép szó, csak egy hőmérsékletre utal, nem egy nemi eltévelyedésre. Utóbbira a magyar nyelv a buzi szót találta ki."
A magyar nyelvben tobb szo van a homoszexualitasra. A meleg az egyik. De ezt te is nagyon jol tudod. Mi ezzel a gondod? Te azt hasznalod, amelyiket kedved tartja. En is.

.., 2016.10.19. 14:25:36

@Márk_Márk: Azért nem válaszoltam, mert ha nem érzed a különbséget a pedofília és a homoszexualitás között, és valóban nem tudod, a törvény miért bünteti az egyiket és miért nem a másikat, akkor olyan szinten távol van az értékrendünk, hogy valüószínűleg semmi értelme vitatkoznunk.
Nem tudom, olvastál -e beszámolókat tizenéves fiúk megpróbáltatásairól, akiket pedofil papok zaklattak éveken át (nem feltétlenül erőszakkal, de verbális nyomással, bizalmukba férkőzéssel, majd ellentmondást nem tűrő mozdulatokkal stb.), lányok akiket nevelőszüleik zaklatnak éveken át, és nem merik elmondani, mert nincs kinek, és hasonló esetek, ahol a gyerekek a lelkivilágukból fakadóan nem mernek ellenállni egy számukra bizalmas felnőtt szexuális közeledésének ezzel maradandó lelki sérüléseket szereznek, mert azt azért érzik, hogy nem normális dolog, ami történik.
Nem a képnézegetésről van szó, azt még a bíróság is felmenti nagy valószínűséggel, nem az általad említett esetekről van szó, amikor akár szerelemről is lehet szó, talán nem is túl ritkán, hanem azokról a gyerekekről, akiket meg kell védeni ezektől a felnőttektől a törvények által, vagy akár a gyerekprostitúciótól, nem hiszem, hogy sosem hallottál ezekről, amiről írok.
Na a fentiek a homoszexualitásnál fel sem merülnek - ott két ember közös beleegyezésével történik kapcsolat, ami senkinek sem fáj. Hihetetlen, hogy ezt tényleg magyarázni kell...

.., 2016.10.19. 15:01:37

@a BircaHang Média szerk.: A szabadpiacba beavatkozás még nem feltétlenül jelenti a liberalizmus hiányát! Gondolj csak a trösztellenes törvényekre, vagy a versenyhivatal döntéseire a különböző országokban, amikor megakadályozzák azt, hogy két piaci szereplő egyesülésével túl nagy konglomerátumok jöjjenek létre. Mindenféle gazdaságelméleti megmondóemberek vitája évtizedek óta tart arról, hogy kell-e, és ha igen, mennyire. USA-ban most szigorították a befektetési bankok tevékenységi körét, hogy 2008 ne ismétlődhessen meg (kérdés, mennyire lesz hatékony az új szabályozás) stb.

.., 2016.10.19. 15:10:25

@a BircaHang Média szerk.: :) érdekes - szerintem a liberalizmus azonosan egyenlő a szabadságjogok biztosításával - lehet, tényleg mást értünk a fogalmon :) A világon kb. kizárólag a liberális demokráciákban van biztosítva az összes szabadságjog EGYÜTT (szólás, vallás, gyülekezés, sajtó stb.). Pl Oroszországban a sajtószabadság (újságírók nyíltszíni meggyilkolása), illetve a gyülekezés szabadsága (lásd az általad is említett homoszexuaálisoknak tilott gyülekezés) hiányzik, de pl. a választás szabadsága, meg mondjuk a gazdaság szabad. Törökországban is kissé irányított a dmeokrácia, Kínáról nem is beszélve, bizonyos arab államokban a nők nem mehetnek ki az utcára férfi kísérő nélkül, illetve nem ülhetnek autó volánja mögé, tehát mindenhol van pár szaabdságjog biztosítva, de a legbővebb szerintem a liberális demokráciákban.
Az, hogy a blogokban ki mit moderál, az is groteszk módon a liberalizmus gyümölcse, hiszen megteheti - meg van a joga ahhoz, hogy töröljön bármilyen hozzászólást, mint ahogyan neked is, hogy bármit beírj, vagy saját blogot indítsd, ahol meg te törölheted szíved szerint a kommenteket.
Az igaz lehet, hogy valaki nem liberálisan kezeli a kommenteket, miközben liberalizmusról papol - de ez a bloggert minősíti nem a liberalizmust, ami csak keretet ad neki, hogy szabadon kifejtse véleményét (szólásszabadság), ami pl. Oroszországban, vagy Kínában nem természetes dolog, mert rengeteg téma van, amiben egyszerűen nem nyilvánulhatsz meg büntetés nélkül.
Nyilván demokráciában is van ilyen (gyilkosságra felbújtás stb.) de jóval kevesebb, mint bárhol máshol.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.19. 18:31:13

@..,:

Az alapvető szabadságjogok szinte az egész világon megvannak, pár kivétellel. Természetesen a szabadságjogokat nem értelmezik mindenhol ugyanúgy. A liberális diktatúrákban pl. a fő szabadságjog az elnyomás szabadsága: az erősebbek elnyomhatják a gyengábbeket, mert több a pénzük, s pont.

Oroszország nem ideális állam (ilyen nincs), de fényévvel van a nyugat előtt a szabadságjogokat illeti. Igen, nem viháncolhatnak szabadon szexuális betegségek büszke hívei, de szabadságjog ez? Németországbna se lehet horogkeresztes tüntetást tartani, pont.

Mi az az irányított demokrácia? Ki irányítja? Nyugaton ez így van: a nagytpke irányít. De Oroszországban ez nagyon nem így van, Putyin erősen lenyesegett az orosz nagytpke szarvait az utóbbi 15 évben, s aki folytatta népellenes tevékenységét,az már nyugaton él, mert otthon nme maradt hely neki, hogy romboljon. Arombolás szabadsága ugyanis nem szabadságjog.

Kína nem demokrácia, nem is mondja azt magána. Ugyanez igaz a legtöbb muszlim államra is.

.., 2016.10.20. 12:24:20

@a BircaHang Média szerk.: Horogkeresztes tüntetést Oroszországban sem nagyon látsz azért :)
Fényévekkel azért nem hiszem, hogy a nyugati világ előtt járnak szabadságjogok tekintetében, van ami kb olyan, mint a nyugati világban, van azért olyan is, ami kevésbé szabad. Putyin pl. miután harmadszor már nem volt megválasztható az alktomány szerint elnöknek 2008-ban, az ő támogatásával Medvegyev lett az elnök, aki kinevezte őt kormányfőnek :))) majd át is vette a kormánypárt irányítását. Na ilyet egy nyugati demokráciában nem látsz. Kb az a helyzet, hogy a törvényesség látszatát próbálják tartani, de a fű alatt a hatalmukra veszélyes elemeket eltakarítják így vagy úgy (pl Kaszparovot börtönbe be nem jelentett tüntetés miatt stb.)
Az oligarchák közül, aki behódol, maradhat (tele van az ország a világ leggazdagabbjai közé tartozó olaj, fémipari oligarchával), aki nem, az megy börtönbe (pl. Hodorkovszkij).
Nem mondom, nagy ország, nagy és erős vezető kell hozzá, de ez nem jár együtt azzal a fajta szabadsággal, ami nyugaton megvan. Nem tüntethetsz pl. a hatalom ellen szabadon, ha ahhoz van kedved - van egy elég jó cikk, ahol medvegyev maga ismeri el, hogy nem minden tökéletes, de dolgoznak rajta. Nem egy kifejezetten fröcsögö ballib (ahogy szokták mondani) cikk, érdemes elolvasni - még 2010-ből való.
www.hetek.hu/hatter/201007/cenzura_putyini_modra

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.20. 12:47:13

@..,:

Oroszországban oligarchák nincsenek, likvidálva lettek. Igen, milliárdosok ma is vannak. Oroszországot, ahol csökkentették a kiáramló pénzeket az országból, hogy 10 éve egyszerűen megmondták az orosz nagytőkének: ha nem az országban fekteti be a hasznot, el lesz véve tőle a vagyon, s pont. Aki megpróbált ellenállni, bízva a nyugat segítségében, attól el is vették - minden orosz nagytőkés ellen lehet találni okot erre, csak keresni kell. Aki pedig elfogadta az új szabályokat, az ma is milliárdos. Mondanom se kell: 95 % elfogadta az új rendet.

Ez van, más nincs.

Kaszparov egy veszélyes barom. De ha betartja a törvényeket, semmi baja. Eleve senki se veszi komolyan Oroszországban ezeket a Soros és más liberális elnyomól által fizetett szar alakokat. Kaszparogv képtelen bármilyen váűlasztáson nyerni, mert az orosz emberek utálják őt. Ez van.

.., 2016.10.21. 12:05:37

Én ugyan nem nagyon látom, mi a különbség az oligarcha, és a politikai befolyással rendelkező milliárdos között, de akár el is hiszem neked, ha te tudod. Azt mondjuk nem tudtam, hogy a putyini ultimátum a nemzeti befektetési kényszerre vonatkozott, én úgy értesültem, hogy politikai / anyagi támogatásért cserébe lettek kiválogatva a "jó" milliárdosok a "rosszakkal" szemben- te honnan szerezted ezt az információt?
Kaszparov támogatottsága valóban egy vicc, de a lényeg épp' az lenne, hogy a rendszer mindenkinek biztosítsa a szabad véleménynyilvánítás lehetőségét mindaddig, amíg az nem mondjuk az alkotmányos rendszer megdöntésére, vagy nyílt gyilkosságra, vagy valami hasonló teljesen nyilvánvaló bűnelkövetésre szólít fel.
süti beállítások módosítása